Dag 2 ->Au revoir La France & ola Espagne - Reisverslag uit Solipueyo, Spanje van Margreet Wim - WaarBenJij.nu Dag 2 ->Au revoir La France & ola Espagne - Reisverslag uit Solipueyo, Spanje van Margreet Wim - WaarBenJij.nu

Dag 2 ->Au revoir La France & ola Espagne

Blijf op de hoogte en volg Margreet Wim

09 Juni 2014 | Spanje, Solipueyo

Maandag 9 juni

Zoals reeds gezegd. Een waardeloos ontbijt. Gelukkig hebben we zelf nog krentenbollen + met de mee “gepikte” baquetjes en zelf gezette koffie komen we dag wel door.
Zeker (mn voor mij) als je weet dat je Frankrijk gaat verlaten en Spanje intrekt. Raar toch dat gevoel….
Oh ja, de zon was er ook al :-)

Snel de paar zaken die we uit de auto hadden gehaald weer erin en op stap naar ons eigenijke 1ste bestemming die we nu voor één (over)nachting gebruiken. De andere 4 dagen hebben geannulleerd en wat is dat jammer. Een schitterende omgeving, heel mooi huisje en een hele aardige Señora (Rosa Mary)
Sprak geen word Engels en ons Spaans zat nog in de 1ste versnelling, dus dat ging niet soepel. Maar het ging. We kregen zomaar sla en eieren om een maaltijd te maken. Leuk toch…?
Grrrrrr pfffff scheldend kwam Margreet aanlopen. Geen SD-card meegenomen. Tja dan kan je nog zoveel lijstjes “Niet vergeten” neerleggen , maar als je afvinkt en niet meeneemt, dan “Vergeet je het WEL” hahahah. Lekker ding hè
Dus in de auto en naar het dorp. Dan maar meteen wat boodschapjes doen en toch maar proberen met het roestige Spaans een SD-card te pakken te krijgen.
Gelukt! Dus de foto’s zullen weer de tekst gaan begeleiden.

Lekkere broodjes gezond gemaakt met de eieren en sla, wat slap geouweh…… en dan naar bed.

• 14 Juni 2014 - 08:01

Wilma:

Hoe kan Margreet nou wat vergeten :-) Gelukkig is het maar een SDkaartje en niet het paspoort. Geen ramp dus :-)