Dag 15 -> gewoon lekker “thuis” - Reisverslag uit Toledo, Spanje van Margreet Wim - WaarBenJij.nu Dag 15 -> gewoon lekker “thuis” - Reisverslag uit Toledo, Spanje van Margreet Wim - WaarBenJij.nu

Dag 15 -> gewoon lekker “thuis”

Blijf op de hoogte en volg Margreet Wim

22 Juni 2014 | Spanje, Toledo

Zondag 22 juni
Meerdere keren de sluimermode van de wekker ingedrukt en toen was het ineens 10.00 uur.
De gebruikelijke ochtendoefeningen gedaan en toen bleken de spieren en de heupies niet klaar voor nog een dag Toledo te voet. Zelfs met naar en met de Citytourbus. We wisten nl niet of de gewone stadsbussen op zondag reden. Konden we niet vinden op de tijdschema’s en dat vonden we helemaal niet erg hahaha.
Ontbijtje weggewerkt. Margreet lezen en later toch even een noodzakelijk rustpauze genomen en ik ben eens stukkie gaan lopen. Maar ook hier in de suburbs (buitenwijk) van Toledo is het op en neer. De spieren scholden tegen mij, maar ik probeerde ze te negeren. Maar op een gegeven moment zijn ze toch dominanter en ga ik rustig richting het appartement. Wel heb ik een leuk uitzichtplekje gevonden waarvan we uit de verte de verlichtte stad kunnen fotograferen. Als de foto’s erbij zitten is dat dus gelukt, want we moeten dat nog gaan doen. Tis een beetje Science fictionachtig om te lezen wat er nog moet gaan gebeuren. Even schakelen hè

Zo nu verder. Het eten was muy bien en gaan zo als het donker is foto’s maken. Lastig hoor in het donker en dan maakt mijn smartfoon nog de beste foto’s…….
Dan een bakkie, Margreet boekie lezen en ik misschien een wedsrijdje kijken. Het meeste staat al klaar voor het inruimen van de auto. In de garage staat een oud boodchappenwagentje, dus dat kunnen we mooi gebruiken. Scheelt een aantal keren lopen.
Morgen komt Javier 10.00 uur ons uitchecken en de sleutel innemen. Dan kunnen we opweg naar onze Belgisch/Nederlands B&B-vrienden van A-Ti (zie www.a-ti.info )in Valderrey voor een paar vertroeteldragen. Heerlijk ontstressen, relaxen, eten en genieten.
Daar gaan we ook bepalen wat we verder gaan doen. Meerdere mogelijkheden:
1: Nog meer boeken: Picos?, Ergens in Galicia? Richting Vitoria-Gasteiz?,
of naar Navarra/La Rioja?, Of toch nog de Pyreneeën in
2. Misschien een paar dagen bij A-Ti eraan plakken (als ze plek hebben)
3. Richting huis. Misschien met een paar dagen Frankrijk of alleen een
overnachting.
Zijn best wel moe. Wel tevreden en voldaan! Misschien dat de dagen
B&B helend werken. Maar er is ook nog een thuissituatie die blijf
meereizen…….

We zien wel……..

Tot morgen in Valderrey

• 23 Juni 2014 - 14:10

Ma En Pa:

Nou kinderen wij vinden het prachtig dat jullie dit allemaal lopen knap hoor.Wat die kerken betreft wat een geduld mensen had vroeger toch tegenwoordig is het haast haast.
    Wim je heb je vader jaloers gemaakt met je bord churros maar wel lekker zeker.
    Of je de belgiese vrienden wil feliciteren met het behalen van de tweede ronde.En de spaanse ploeg heeft een nieuwe sposor ADIOS (geintje).
    De Hofplein fontein spuit nu oranje net zolang dat Nederland er in blijft Rust lekker uit bij de Belgen
    en geniet verder nog van al het moois.
    Groetjes

• 26 Juni 2014 - 12:30

Diana:

Ziet er allemaal goed uit, mooie foto's.
    En en die warmte hoort er bij hè , beter als regen toch!!
    Geniet er nog lekker van samen
    Groetjes uit kwintsheul